reklama 6 latki do szkoly

reklama 6 latki do szkoly

Czy publikacja Trade Advertising Martwe Sześć kroków do oddychania nowe życie w Print Media Marketing!

Reklamuje się w publikacji lub czasopisma branżowego, marnotrawstwa marketing dolarów? Powinny strategii marketingowej B2B całkowicie zrezygnować z nośników druku w przyszłości? Odpowiedź jest Big Fat Nie! Przemysł i rynek niszowy marketing handel druku publikacja może być ogromna szansa, aby zdobyć nowych klientów przy wykorzystaniu internetu i wykorzystanie mocy social media marketing.

Szansa i wyzwanie jest zmiana sposobu „reklamujący” wykorzystują handlową reklamy magazynów do kierowania ruchem i wychwytywać potencjalnych klientów, nie tylko promować siebie lub tworzyć rozpoznawalności marki.

Spojrzmy prawdzie w oczy. Dni użyciu magazyn handlowy pokazać firmę lub nowy produkt do obrotu lub branży jest ponad, ale pojazd, aby przyciągnąć nowych kontaktów, perspektywy i klienci nie jest martwy.

Słuchaj, wszyscy wiemy, że gazety, czasopisma i publikacje handlowe są implanty sopot coraz cieńsze i cieńsze jak reklamodawcy odwracają się od nich inwestować swoje kurczących marketingowy do innych mediów reklamowych w tych trudnych czasach gospodarczych konkurencyjnych że wiele firm do czynienia. Gdzie inni widzą to jako koniec mediów drukowanych i czas do przyłączenia się do mas i skakać statek, widzę szkło ponad połowy pełna, a to jako wielką szansę na wyróżnienie się i tworzyć nowe niewykorzystanych pomysłów do generowania prędkości dla moich działań marketingowych.

Dla mnie cieńsza magazyn branżowy oznacza, że ??istnieje większa szansa na moje ogłoszenie jest znaleźć i zauważyłem mojego docelowego klienta i jeśli skutecznie wykorzystać tę okazję, może otworzyć nowe możliwości stworzenia perspektywy dla mojego zespołu sprzedaży, aby wykorzystać.

1. Określ swój cel

Nie mówię o przemyśle docelowego lub rynku docelowego.
Artykuł dzięki: