reklama 500 plus youtube

reklama 500 plus youtube Ani stworzy realną prędkość i najbardziej zakończy ich prawo, a nic nie wskazuje na, ale straconych okazji.

Twoim celem powinno być zaprojektowanie reklamy, który ma kierować i motywować swój cel śledzić przechodząc do prostego (słowo kluczowe bogatej) Adres strony internetowej, które dadzą swój cel darmową wiedzę i informacje, które przyniesie im wartość. Pamiętaj, że jesteś kierowania konkretną perspektywę, więc wiedzą, czego chcą, potrzebują i zaoferować im ją w potężny sposób generowania emocjonalną reakcję do działania. Pytasz ich do działania, więc motywacja musi być miarodajne i ukierunkowane.

4. „Squeeze Page”

Podobnie jak bezużyteczne, jak sugeruje, że cel wybrać numer, aby uzyskać więcej informacji, to dać im swoją korporacyjną stronę internetową, aby dowiedzieć się więcej. Ponad 90% statycznych stronach portalu korporacyjnego lub produkt szczególnych nie są niczym więcej niż uwielbiony żółtych stron ogłoszeniowych. To jest jak pójście na ryby wiążąc przynęty do linii, zapominając o reklamie hak i nadzieję będą po prostu wskoczyć do łodzi. Twój zespół sprzedaży będzie głodować!

Nie jesteś wysyłając je na stronie głównej swojej stronie korporacyjnej, białego papieru lub literatury marketingowej informacji, które zwabiła je. Wysyłasz je do niestandardowego „wycisnąć strona” opracowanego komplement reklamę wydruku, który będzie:

reklama 500 plus youtube

S mają podobny wygląd i tematem do reklamy druku, aby utrzymać ciągłość tematu

O połowę wielkości normalnej strony (długość), zachowując podstawowe informacje powyżej zagięcia.

Użyj wideo i obrazów w celu zwiększenia stronę.

Zaznacz wartość, która swoje produkty, usługi i firma wnieść do swojego celu.

Zawierać formularz rejestracyjny uchwycić swoje cele informacje kontaktowe wysłać do nich istotną wiedzę oferowaną w reklamie prasowej.

Artykuł dzięki:

Post navigation