reklama samochodu 2016

reklama samochodu 2016

Reguła 3 dla przetrwania firmy

Większość ludzi słyszała o „rządach 3” w przeżycia.

Jako ludzi (ludzi), nie możemy przetrwać po:

3 godziny ekspozycji (skrajnymi temperaturami)

3 dni bez wody,

3 tygodnie bez jedzenia.

Podobna zasada 3 można zastosować do przetrwania biznesowych.

Twoja firma nie może przetrwać:

reklama samochodu 2016

3 godziny bez marketingu: Co 3 godziny należy robić coś na rynku firmy.

My jako konsumenci mają

1) bardzo słabą zdolność skupienia uwagi i

2) z powodu dużej ilości marketingu i reklamy, które otrzymujemy w ciągu dnia, zwykle nie można przejść więcej niż 3 godziny pamiętając lub przypominając konkretny przekaz marketingowy. Wystarczy spróbować przypomnieć sobie markę produktową reklamie telewizyjnej widziałeś po zakończeniu programu.

sprawdź ofertę

Celem marketingu jest dwa fałdy: Pierwszy poinformowanie obecnych i potencjalnych klientów o swojej firmie i jej produktów i usług, a po drugie, aby być z przodu głowy, gdy ci konsumenci decydują, że mają potrzeby niezaspokojone, które mogą być zaspokojone przez oferty Twojej firmy.

Dlatego, aby utrzymać się w czołówce umysłach konsumentów, przedsiębiorstwa muszą być stale koncentruje się na marketingu – utrzymanie właściwej wiadomość przed właściwymi ludźmi (channel).

3 dni bez zatrzymywania pracowników: Co 3 dni, Ty lub Twoja firma, należy zrobić coś, aby zachować swoje kluczowych pracowników. To nie znaczy, że co 3 dni trzeba robić coś, co pomaga utrzymać wszystkich swoich kluczowych pracowników w tym samym czasie, ale to powinno Ty lub Twoja firma pracować nad sposobami, aby Twoi kluczowi pracownicy wiedzą, jak ważne są dla firmy i po drodze z jednym lub kilkoma z nich co 3 dni.

To może być tak proste, jak dając pracownika publicznego uznania dla wysiłków (przysłowiowego klapsa na plecach) lub jako kompleks, zapewniającej wyjątkową pracownika z ekstrawaganckim profit, takich jak płatny urlop lub podwyżkę – by wymienić tylko kilka.

Artykuł dzięki: