reklama jako lustro kultury

reklama jako lustro kultury

Business Marketing Czy zmieniła się drastycznie w ciągu ostatnich 50 lat

Wielu przedsiębiorców powie, że wśród swoich silnych garnitury jest ich zdolność do obrotu produktu lub usługi. A jednak czuję się często robią taką niesprawiedliwość całej koncepcji marketingu, co to znaczy tradycja, a za nim prawdziwej wartości. Jeśli mogę być tak śmiały, chciałbym polecić książkę, która będzie najlepiej zilustrować moje punkty tutaj:

„Marketing i dystrybucja badawczy” Lyndon O. Browna, PhD. – 1955.

Jest to bardzo stare książki i przedmiotem szczególnego zainteresowania do Studier life-time marketing. Autor metodologia; nauka oznaczania i badań dystrybucji. I używa metod naukowych w czasie całej książce. W części I książki opisuje znaczenie takich badań, jak trzeba podejść do organizowania swoich danych, rodzaje metod, które mogą być stosowane, oraz metod naukowych za nimi.

Jeśli ktoś jest naprawdę zrozumieć rzeczywistość badań marketingowych to muszą zrozumieć niektóre z historii za nauki lub sztuki. W części II wprowadza autor rozdziałów:

Procedury badania marketingowe

Analizy sytuacji

reklama jako lustro kultury

Nieformalne Investigation

Planowanie formalnego projektu badawczego

Przygotowanie formularzy zbierania danych

Zasady pobierania próbek

Planowanie próbkę do badań rynku

Ostateczny plan

Zbieranie danych marketingowych

reklama jako lustro kultury

Zestawienie i analiza

Interpretacja

Prezentacja wyników i działania uzupełniające

Widać przez te tytuły, które autorka marketing o wiele bardziej poważne niż marketerów dziś robić. Oczywiście, informacja jest obfita, jednak wiele informacji nie jest do końca poprawne, czy znasz różnicę jeśli nie sprawdzić?

Autor idzie dalej opisując inne rodzaje badań dla biznesu, takie jak; motywacyjny, operacje, dystrybucja, sprzedaż, reklama, produkt, trendy i badania marketingowe przemysłowych i instytucjonalnych. Czy polecam tę książkę dla ciebie?

To zależy, jeśli są głębokie lub płytkie myślicielem, po prostu strzelać od typu stawu biodrowego. To jest w mojej osobistej biblioteki biznesowej, ja nauczyłem się wiele od niego rzeczy, które większość sprzedawców nigdy rozważenia w tej 515-stronicowej książki. Proszę cienka, co mówię tu i cześć zawodu marketingu. Z poważaniem, Lance.

„Lance Winslow” – Online Think Tank Forum Forum. Jeśli myśli innowacyjnych i unikalnych perspektyw, przyjdź myśleć Lance; www.WorldThinkTank.net/. Lance jest online pisarz na emeryturze.

Artykuł dzięki: kardiolog bydgoszcz