reklama you can dance

reklama you can dance

Różowy deklaruje mowy napotykają klasyczne windy big boss w windzie i jest w stanie wyjaśnić swój produkt lub usługę w kilka sekund; jest nieaktualny z dwóch powodów nasza strona internetowa.

Po pierwsze, organizacje są bardziej demokratyczne niż poprzednio i wielu prezesów, nawet w dużych firmach usiąść pośród wszystkich innych lub w otwartych Rzuty promowanie łatwy kontakt i współpracę.

Po drugie, chociaż dzisiejsze prezesi są bardziej dostępne za pośrednictwem poczty e-mail, SMS i tweety, etc., konfrontują nadmiarem informacji dziennie. Wyzwania te wymagają poszerzanie repertuaru boisk w dobie ograniczonej uwagi.

reklama you can dance

Różowy opisuje sześć obiecujących następców boisku Winda:

1. Jedno słowo Pitch. „Tubylcy cyfrowe” (osoby poniżej 30 roku życia) rzadko pamiętają życie bez Internetu. rozpiętości uwagi kurczą, prawie zanika. Zwięzłość jest kluczem. Zdefiniować jedną cechę Cię najbardziej być powiązany z marką, a następnie ich właścicielem. To jedno słowo kapitałowych. MasterCard jest związana ze słowem „bezcenny”; kampania 2012 reelekcja prezydenta Obamy wykonany z jednego słowa strategy- „naprzód”.

reklama you can dance

2. Pytanie Pitch. W 1980 roku Ronald Reagan prowadził przeciwko wtedy prezydent Jimmy Carter. Kampanie, zapytał „Czy lepiej teraz niż było cztery lata temu?” Pytania są silne i mogą prześcignąć oświadczenia; jednak są one w pełni wykorzystany, gdy próbuje przenieść innych. Oni skłonić ludzi, by wyprowadzić ich własne powody do uzgodnienia lub nie zgadza. Kiedy ludzie wytwarzają swoje własne powody, aby sądzić, coś, ich zatwierdzenie jest silniejsza i są skłonni do działania na nim. Uwaga: jeśli podstawowe argumenty na pytanie są słabe, to nie korzystają z boiska pytanie. Jeśli prezydent Carter zadał to samo pytanie Regan wyników, to nie skorzystało jego kampanii ponownego wyboru.

3. Rhyme Pitch. Prawnik, Johnny Cochran, używane wierszyk „Jeśli to nie pasuje, należy uniewinnić”, w jego argumentów zamykających podczas O.J. 1995 trial Simpsona. „Nieszczęścia zjednoczyć wrogów” i „Nieszczęścia zjednoczyć wrogów”, jak mówią to samo, ale badania pokazują, ludzie uważają, rymy bardziej dokładne.
Artykuł dzięki: https://carpediem-klinika.pl/pl/laseroterapia/palomar-laser-frakcyjny-w-warszawie/