reklama windows 8 piosenka

reklama windows 8 piosenka

Czy Drukuj Drukuj Martwego Marketing Marketing w roku 2012 iw przyszłości

Istnieje mit panujące w tłumie marketingowego, że druk jest martwy. Firmy idą pieniądze z ich budżetów druku i do mediów społecznościowych i marketingu internetowego – i to łatwo zrozumieć, dlaczego.

czasopisma Marketing i publikacje śledzić najnowsze „gorące” tematy, a te dni to social media.Kręgi studni kanalizacyjnej Więc kiedy otworzyć dowolny dziennik handlową lub przeglądać strony internetowej branży, większość artykułów i rozmów widać są o marketingu społecznego. Ale czy fakt, że dialog na temat marketingu druku zmniejszyła znaczy, że już nie są skuteczne? Absolutnie nie.

reklama windows 8 piosenka

Według ostatnich badań przemysłu, 67-procent akcji online jest napędzany przez wiadomości w trybie offline i 80-procent Amerykanów odczytanych lub odtłuszczone direct mail. marketing druku jest również oceniane przez konsumentów jako „najbardziej do przyjęcia” kanałów komunikacji marketingowej. I podczas drukowania może być droższe niż w kanałach elektronicznych, ale również dostarcza klientom większej wartości życia.

Oczywiście, w przypadku druku nie znaczy kanały elektroniczne nie mają miejsca w planie marketingowym. Nie chcesz, aby umieścić wszystkie swoje jaja w koszu marketingu internetowego, ale nie chce im wszystkim w marketingu koszu druku albo. W rzeczywistości, najlepsze plany marketingowe obejmują przemyślany równowagę zarówno drukowanych i elektronicznych. Na przykład reakcja na kampanii marketingu bezpośredniego może być wzmocniony z 50-procentowym lub więcej, gdy następuje z wiadomości e-mail.

Teraz bardziej niż kiedykolwiek, że opłaca się dokładnie zastanowić się nad najlepszym wykorzystaniu obu kanałach marketingowych online i drukowania. Niektóre kawałki drukowania może nie być już tak skuteczne, jak były kiedyś, takich jak broszury, karty do bielizny, pościeli sprzedawać, drukowanych biuletynów i rocznych sprawozdań; wiele informacji, które kiedyś było zawarte w tego typu publikacjach, mogą być przekazane za pośrednictwem strony internetowej, blogu oraz elektroniczny biuletyn.

Artykuł dzięki: