reklama ubezpieczenia

W sprzedaży jest ludzka Daniel H. Pink – 6 Pitch ulepszeń, które uzupełniają Sprzedawanie za Nowe ABC

Nowa książka Daniela H. menchii jest „sprzedaży jest człowiek-zaskakującej prawdy o przeprowadzce innych”. Różowy jest autorem bestsellerów z „Drive” i „A Whole New Mind.”

Różowy mówi, że dzisiaj wszyscy jesteśmy w sprzedaży niezależnie od naszej karierze lub roli. Rodzice nakłonić dzieci i prawnicy sprzedać jury na werdykt jako przykłady.

Stare ABC sprzedaży ( „Zawsze będzie zamknięcie”) są na nowo jako Attunement, pływalności i jasności. Pokazują one, jak będzie, ale trzeba także wiedzieć, co robić. Gładzenia pitch, nauczyć się improwizować (co ostatecznie jest słuchanie) i służyć, uzupełniają nowe ABC sprzedaży i pomóc przenieść innych. Oto Atrakcji moc boiska.

Naukowcy przez pięć lat w Hollywood, zakorzenione w branży rozrywkowej; która rozwija się na pitching. Pisarze rozbić kadry filmowe, środki rozbić producentów itp Wyniki pokazały, że sukces zależy od boiska łapacz tak samo jak dzban.

Łapacz (czyli władza wykonawcza) stosowane sygnały fizyczne i behawioralne szybko ocenić (czyli pisarza) kreatywność miotacza. Pasja, wit i ekscentryczność ocenione pozytywnie. Slickness, próbując zbyt trudne, a wiele ofiar idea oceniono negatywnie.

Łapacze szybko uznane za negatywne prezentacje „uncreative;” i potajemnie oddalić wszystkie pozostałe godziny spotkania. Pozytywne dzbany przyciąga sukces wyświetlając łapacze jako współpracowników, witając swoich pomysłów udoskonalić projekt. Gdy łapacz ochotę twórczy współpracownik, szanse odrzucenia dam koszty vat spadła.

Lekcja: Celem boisku niekoniecznie musi przenieść innym niezwłocznie przyjmie swój pomysł. Zamiast oferować coś na tyle przekonujące, aby rozpocząć rozmowę, to innej perspektywy osoby iw końcu dojść do konsensusu. Dzisiaj Boisko jest często pierwszym słowem, ale rzadko kiedy ostatni.

Artykuł dzięki: