reklama farby do wlosow

reklama farby do wlosow

Zgadzam się z autorami, że pozytywne word-of-mouth wyników w odpowiednim czasie, wymiernych rezultatów. Widziałem efekt pozytywnego word-of-mouth w mojej firmie. Myślę też, że autorzy są poprawne, gdy mówią „ludzie będą mówić.” Jeśli czytasz tę książkę i wdrożenie sugestie i strategie omówione, można mieć pewność, że mówimy o tobie przez tworzenie doświadczenia, które są bardziej znaczące i bardziej prawdopodobne rozmawialiśmy.

Jeśli sprzedajesz produkt lub usługę, ta książka może być tylko bilet, które pomogą Ci stworzyć coś ludzie będą mówić. Chciałbym, aby widzieli trochę więcej głębi do tematu, a może przewodnik dla realizacji strategii konwersacyjne kapitału lub silników, do własnego biznesu. Ale robi się jeden sposób myślenia o tym, jak stworzyć lepsze doświadczenia, a to myślenie powinno prowadzić do strategii wykonawczych, w związku z tym nie podoba mi się, jak książki przewodnika, ale jak iskry i delikatny aby uzyskać wybuchł pożar.

Artykuł dzięki: