reklama dzwignia handlu

reklama dzwignia handlu

Konwersacyjne Capital – Tworzenie rzeczy uwielbiają rozmawiać o

Znalazłem „Conversational kapitałowej: Jak stworzyć rzeczy uwielbiają rozmawiać o” Bertrand Cesvet z Tonym Babińskiego i Eric Alper się ciekawa lektura. I naprawdę nie wiem, czego się spodziewać jak zacząłem, ale styl konwersacji z wieloma przykładami rzeczywistych w celu zilustrowania punktów autorów trzymał mnie interesuje i mnie zatrzymać i pomyśleć o innych pomysłów jak czytam tekst.edycja xml

Książka skupia się na dlaczego niektóre marki wyprzedzić innych. Jest to badanie na liderów rynku oraz ich produktów i usług. Zamiast po prostu sprzedać produkt lub usługę, autorzy zauważają, że ci przywódcy tworzyć doświadczenia, które dostarczają paliwo do rozmów na temat produktów i usług sprzedawanych. Autorzy twierdzą, że tworzenie takich doświadczeń jest to proces, który może mieć wpływ. Ta książka będzie Ci myśleć o tym, jak można to osiągnąć.

Jest to książka o tworzeniu word-of-mouth temat produktu lub usługi jeśli chodzi o konferencje na mazowszu – polecam ten hotel konferencyjny. Word-of-mouth może być zbudowany i może być atutem, aby zwiększyć wartość swojej marki. I jak podkreślają autorzy, zignoruj ??je i może stać się odpowiedzialnością. Badając różne wiodące marki, autorzy wymyślili szereg uwag, które pomogą generowania i rozpowszechniania pozytywnych word-of-mouth. Nazywają te obserwacje konwersacyjne kapitału. Różni się to od tworzenia „Buzz” o projekcie.

W tekście, autorzy opisują i wyjaśniają, co nazywają osiem silniki konwersacyjne Capital. Należą Rytuały ekskluzywna oferta produktowa, mity, istotne Sensory Oddity, ikony, plemienne, aprobaty, i ciągłości. I choć czasem nie znają żargonu marketingowego lub pojęć użytych przez autorów może trzeba czytać coś dwa razy znalazłem rzeczywiste przykłady produktów i usług Znałem być świeże i istotne dla uchwycenia pojęcia autorzy zostali wyjaśniające.

Artykuł dzięki: